Jump to content
News Ticker
  • Survivor Series coming soon to BrendenPlayz
  • Create your own wrestling character and join all the fun in the "Kayfabe" section! Ask a moderator for more details
  • Watch your very own created wrestler be booked on the BPZ vs Twitch series! Available on BrendenPlayz' Twitch Channel
  • Remember to join the discord chat and keep the discussion going!
  • New to the forums? Introduce yourself!

Bashka

Hall of Fame
  • Content Count

    9,447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23
  • Cash

    45,194 [ Donate ]

Status Updates posted by Bashka

  1. Apologies for the slight inactivity over the last week - I’ve been incredibly busy with school but I’ll be picking things back up this week. Gotta retain IC again..

  2. discord's fucked, go home

  3. Can Bailey stop existing 

  4. Fuck off Bailey - Bashka 2019

  5. Remember when you couldn’t react to status updates 

  6. status updates have gone to shit

  7. Playboy Carti really be the man these days 

    1. Monda

      Monda

      she wanna meet carti

    2. Bashka

      Bashka

      she want a meat curry 

  8. congrats Nebakos7 and CobheadJake on getting in the hall of fame well deserved hope they don't go inactive anytime soon

  9. :9.99

    1. Julius

      Julius

      What is the meaning of this 

    2. Bashka

      Bashka

      Lifetime premium member

  10. Is Bailey high or something

    1. bailey14

      bailey14

      Im juust havin fun with it

    2. Bashka

      Bashka

      Fair enough keep up the good work lad

  11. Bailey really be the only one out here posting status updates these days. 

  12.  

    leave your moves and etc, thx

  13. Apologies for the inactivity, been focusing on exams because I’m a nerd.

    1. Poiudust

      Poiudust

      Same, Midterms for me are next week.

  14. You aren't a true wrestling fan if you don't get horny when Roman Reigns comes out

  15. I'm so sick I want to die

    1. Poiudust

      Poiudust

      I'm so sorry to hear that Cutie. Hope you feel better soon.

       

    2. Apex

      Apex

      Bash when aren't you sick? 

    3. Poiudust

      Poiudust

      Hey Apex, wanna leave my guy alone.

      lol

BrendenPlayz Forums "PPV Events"

 2a2gqt.jpg 9UWkFA6l.pngd6BGZqe.png MYiU0yF.png     

×
×
  • Create New...